Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Εκθέσεις για όλες τις τάξεις

Εκθέσεις Στ΄ Τάξη

ΕκτύπωσηPDF
Κλικ πάνω στην εικόνα για να διαβάσετε ή να εκτυπώσετε

Εκθέσεις Ε΄ Τάξη

ΕκτύπωσηPDF

Κλικ πάνω στην εικόνα για να διαβάσετε ή να εκτυπώσετε

Εκθέσεις Δ΄ Τάξη

ΕκτύπωσηPDF
Κλικ πάνω στην εικόνα για να διαβάσετε ή να εκτυπώσετε

Εκθέσεις Γ΄ Τάξη

ΕκτύπωσηPDF
Κλικ πάνω στην εικόνα για να διαβάσετε ή να εκτυπώσετε

Εκθέσεις Β΄ Τάξη

ΕκτύπωσηPDF
Κλικ πάνω στην εικόνα για να διαβάσετε ή να εκτυπώσετε

Εκθέσεις Α΄ Τάξη

ΕκτύπωσηPDF
Κλικ πάνω στην εικόνα για να διαβάσετε ή να εκτυπώσετε


Περιγράψτε τις διακοπές σας

Αυτή η έκθεση είναι ιδιόμορφη, καθώς οι διακοπές μπορεί να πήγαν χάλια ή και τέλεια.

Εκθέσεις για τη Δ΄ Δημοτικού
Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο και μετά στο βιβλίο του "Σκέφτομαι και Γράφω" 
για να δείτε να διαβάσετε και να εκτυπώσετε 

Εκθέσεις για τη Ε΄ Δημοτικού
Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο και μετά στο βιβλίο του "Σκέφτομαι και Γράφω" 
για να δείτε να διαβάσετε και να εκτυπώσετε 











Η τεχνική του γραπτού κειμένου: εξαιρετικά χρήσιμες πληροφορίες για τη δομή της έκθεσης και την παραγωγή γραπτού λόγου

χρήσιμες συνδέσεις με story maps και σχεδιαγράμματα αναδιήγησης, που μπορούν να αξιοποιηθούν και για την παραγωγή γραπτού λόγου

Για την Α' Δημοτικού, για τη μετάβαση από τον προφορικό στον γραπτό λόγο, χρήσιμο υλικό με ανάπτυξη θέματος ανά σελίδα

Διόρθωση γραπτής έκφρασης για το κατοικίδιο ζώο σε μορφή παρουσίασης διαφανειών)

5 συμπληρωμένα σχεδιαγράμματα γραπτών εκφράσεων για τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού για τα εξής θέματα: "Έχω γενέθλια", "Ετοιμάζομαι για ύπνο", "Το ζωάκι μου", "Ένα ταξίδι", "Το άθλημα που αγαπώ"

Περιγραφή μιας βόλτας ή μιας εκδρομής: παραδείγματα γραπτών εκφράσεων μαθητών

Σχεδιάγραμμα για περιγραφή τόπου σε μορφή παρουσίασης διαφανειών

Χρήσιμες συνδέσεις, πρόταση διδακτικής αξιοποίησης, φύλλα εργασίας και εικονόλεξο για το μελοποιημένο ποίημα

story maps για τη διήγηση και γραφή αφηγηματικών ιστοριών

Ενδιαφέρουσα παρουσίαση, στη διαφάνεια 29 προτείνεται ένα σχεδιάγραμμα για τη δόμηση ενός αφηγηματικού κειμένου


Το «Διαβάζω» δημιουργήθηκε για:
• Βελτίωση της σιωπηλής και ηχηρής αναγνωστικής ικανότητας των μαθητών.
• Βελτίωση της ικανότητας των μαθητών στην κατανόηση του γραπτού λόγου.
• Δυνατότητα παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου.
• Δυνατότητα προφορικής και γραπτής έκφρασης προσωπικών εμπειριών
με αφόρμηση την ανάγνωση των ιστοριών.
• Εξάσκηση στην παρατήρηση, στην ανάγνωση και στη δυνατότητα επιλογής τίτλων για κάθε ιστορία.
• Εμπλουτισμό των γεωγραφικών και πολιτισμικών γνώσεων των μαθητών.
• Εξοικείωση με τα επαγγέλματα.

  • Εξοικείωση των μαθητών με τον αφηγηματικό λόγο και τη τη βελτίωση της ικανότητάς τους στην κατανόηση του γραπτού λόγου, τον εμπλουτισμό γνώσεων, τη ευαισθητοποίηση των μαθητών σε διαπολιτισμικά θέματα, την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και την έκφραση συναισθημάτων και προσωπικών σκέψεων


2 σχόλια: